Skip to content

Bananensnack

Bananensnack.

Afgelopen week hadden we een paar hele warme dagen. Dan is een koude versnapering altijd erg lekker. Nu is ijs vaak niet zo heel gezond.

Ik zag op internet bevroren bananen met chocolade voorbij komen. Nu dacht ik, dit kan leuker, en gezonder!

Een lekkere fruitige en eiwitrijke snack! Speciaal voor die warme dagen!

Ingrediënten:

  • bananen
  • Magere yoghurt
  • Eiwitpoeder naar smaak
  • Optie: choco chunks
  • Ijsstokjes.

Bereiding:   

Snijd de bananen door de helft, steek er een ijsstokje in en leg in de vriezer voor 1 uur.

 

Mix de yoghurt met eiwitpoeder. 
Dip de banaan in de yoghurt.
Top af met de choco chunks (optie)
Je kan ook de banaan weer terug in de vriezer doen en wachten tot de yoghurt is bevroren. Of gelijk opeten!
Een frisse fruitige snack, eet smakelijk!

 

 

 

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp

DE LAATSTE POSTS

Linzensoep

Beste wensen voor 2022! Veel mensen hebben goede voornemens. Een

Erwtensoep

Erwtensoep. Echt Nederlands! Of toch niet? De soep die is

Gerelateerde posts

Lunch wrap.

Voor dit gerecht heb ik een volkoren wrap gebruikt. In volkoren wraps zitten meer vezels en in de wraps van de Aldi zitten ook nog

Eiwitrijke ontbijt muffins

Muffins! Zondag bakdag? En daar de rest van de week van kunnen profiteren. Deze ontbijtmuffins zijn een bron van vezels en eiwitten. En nog lekker

Kip met broccoli uit de oven

Een redelijk snel gerecht, eiwitrijk een makkelijk te maken. Dit recept kan je, zowel als lunch of als avondeten nuttigen. Ingrediënten: 1 stronk broccoli pulled

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?