Skip to content

Easy lunch

Easy lunch.

Lunchen hoeft niet saai te zijn! Net als je ontbijt.

Dit broodje is zo klaar. Het koken van ‘t ei duurt het langst. Maar terwijl je ei kookt, kan je de rest van de ingrediënten al voorbereiden!

Ingrediënten:

  • 1 volkoren bol.
  • 1/2 avocado
  • 1 ei
  • Klein beetje feta
  • Semi zongedroogde tomaatjes.
  • Sambal (optie)
  • Peper en zout.

Bereiding:

Kook het ei, het liefst dat de binnenkant nog zacht is.

In de tussentijd begin je met het beleggen van je volkoren bol.
Gebruik maar een halve avocado, snijd de avocado in dunne plakjes in de schil. Met een lepel kan je de plakjes er moeiteloos uithalen.

Smeer een beetje sambal op je bol, daar leg je de avocadoplakjes op.
Pel het ei en snijd deze in 3 delen op. Boven het broodje, anders gaat al je eigeel de verkeerde kant op.

Leg de semi gedroogde tomaatjes bovenop je ei, verkruimel de feta, bestrooi met peper en zout en je hebt een heerlijke lunch zonder al te veel moeite!

Eet smakelijk.

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp

DE LAATSTE POSTS

taartontbijt

Taartontbijt. Onze sporter Jacyntha kwam met het ultieme kwarktaart ontbijt!

Ontvang de laatste updates

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Bruikbare tips waar jij iets mee kan. 

Gerelateerde posts

Opgerolde wentelteefjes.

Iedereen kent wentelteefjes. Heb je oud brood over? Dan maak je vaak wentelteefjes. Dit recept is gemaakt van vers brood. Blue band brood. Het brood

Buiten billen trainen met hip thrust

Thuis billen trainen

Hoe train je de bilspier thuis? Wij als personal trainers krijgen veel vragen over de juiste manier van trainen, rust en voeding. Zeker nu de

Bananensnack

Bananensnack. Afgelopen week hadden we een paar hele warme dagen. Dan is een koude versnapering altijd erg lekker. Nu is ijs vaak niet zo heel

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?