Skip to content

Zelfgemaakte granola

Zelfgemaakte Granola

Zelfgemaakte granola smaakt altijd beter! Wil jij graag iets knapperigs door je kwark? Of gewoon een goed gevuld ontbijt?

Ingrediënten:

150gr 7 granen vlokken
50gr havermout
150gr Paleo trail mix (plus).
40gr honing
Kaneel naar smaak
Cacaopoeder naar smaak
Scheut olijfolie.

Bereiding:

Verwarm de oven voor op 170graden

Mix de havermout, 7 granen vlokken en trail mix door elkaar. Voeg de kaneel en cacaopoeder toe naar smaak.
Verwarm de honing in de magnetron ongeveer 20 sec, dan word die wat zachter.
Voeg de honing samen met de olie toe aan het mengsel en mix goed door elkaar.

Spreid het mengsel uit op een grote bakplaat, gebruik een vel bakpapier zodat het niet aan de bodem blijft plakken.

Bak de granola in 15 a 20 minuten af. Schep af en toe om.

Laat volledig afkoelen!

 

Zelfgemaakte granola

Eet smakelijk

Kcal per 50gr
V: 9,6
K: 25,5
E: 4,8

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp

DE LAATSTE POSTS

Linzensoep

Beste wensen voor 2022! Veel mensen hebben goede voornemens. Een

Erwtensoep

Erwtensoep. Echt Nederlands! Of toch niet? De soep die is

Gerelateerde posts

Linzenschotel

Deze maand willen we zo min mogelijk vlees eten. Vleesvervangers zijn een optie. maar vleesvervangers zijn niet altijd nodig om aan je eiwitten te komen.

Eiwitrijke ontbijt muffins

Muffins! Zondag bakdag? En daar de rest van de week van kunnen profiteren. Deze ontbijtmuffins zijn een bron van vezels en eiwitten. En nog lekker

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?