Skip to content

Zelfgemaakte granola

Zelfgemaakte Granola

Zelfgemaakte granola smaakt altijd beter! Wil jij graag iets knapperigs door je kwark? Of gewoon een goed gevuld ontbijt?

Ingrediënten:

150gr 7 granen vlokken
50gr havermout
150gr Paleo trail mix (plus).
40gr honing
Kaneel naar smaak
Cacaopoeder naar smaak
Scheut olijfolie.

Bereiding:

Verwarm de oven voor op 170graden

Mix de havermout, 7 granen vlokken en trail mix door elkaar. Voeg de kaneel en cacaopoeder toe naar smaak.
Verwarm de honing in de magnetron ongeveer 20 sec, dan word die wat zachter.
Voeg de honing samen met de olie toe aan het mengsel en mix goed door elkaar.

Spreid het mengsel uit op een grote bakplaat, gebruik een vel bakpapier zodat het niet aan de bodem blijft plakken.

Bak de granola in 15 a 20 minuten af. Schep af en toe om.

Laat volledig afkoelen!

 

Zelfgemaakte granola

Eet smakelijk

Kcal per 50gr
V: 9,6
K: 25,5
E: 4,8

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp

DE LAATSTE POSTS

Ontvang de laatste updates

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Bruikbare tips waar jij iets mee kan. 

Gerelateerde posts

Koffiemoment

Koffiemoment   Een tussendoortje, die je moet inplannen, voor bij de koffie. Dit tussendoortje met bladerdeeg en blauwe bessen is een lekkere cheat voor bij

Kaneelbroodjes

Kaneelbroodjes Half Nederland zit thuis door de Corona-crisis. Tijd genoeg om te bakken! Nou, met dit nieuwe recept heb je wel wat tijd nodig. Maar

Rabarbertaart

Rabarbertaart met dadelspeltbodem   Het is weer rabarbertijd! Rabarber is een wat zuurdere groente die naar mate het seizoen vordert, alleen maar zuurder wordt. Voor

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?