fbpx

jouw persoonlijke doelen

Onze werkwijze is gebaseerd op krachttraining, maar dat betekent niet dat alle trainingen er hetzelfde uitzien. Onze trainingen zijn namelijk gebaseerd op jouw doel. In een intake gesprek bespreken wij jouw doel, blessures en trainingservaring. Op basis daarvan maakt één van onze personal trainers een trainingsplan waarmee jij aan de slag kan. Vanaf dat moment wordt je op verschillende vlakken uitgedaagd zodat wij weten wat jij allemaal kunt. De training zijn uitdagend, progressief en doelgericht.

 

website-personal-training-klein1

Afvallen met personal training

Afvallen draait allemaal om je voeding en het creëren van een energietekort (lees: minder calorieën binnenkrijgen dan je verbruikt). Echter, een effectieve training zorgt voor een hogere verbranding tot maximaal 72 uur na de training. Je personal trainer zorgt voor een uitdagende combinatie van oefeningen waarbij jij jezelf uitdaagt op het gebied van kracht- en cardiotraining. Daarnaast helpt je coach je elke week met het verbeteren van je voedingspatroon en aanpassen van gewoontes om te streven naar maximaal resultaat.

Spieropbouw met personal training

Spieropbouw is een uitdagende doelstelling. Er moet namelijk gekeken worden naar wat past en werkt voor jou. Bij spieropbouw gaat jouw personal trainer aan de slag om de juiste trainingsfrequentie af te stemmen met een passend voedingspatroon. Je moet namelijk minimaal 2x per week trainen en het liefst meer. Naast een effectieve training is het belangrijk om te kijken naar andere factoren zoals slaap, verdeling macro’s en managen van stress. Iets waarbij een deskundige trainer kan helpen.

website-personal-training-klein2
website-personal-training-klein3

Blessures en personal training

Verschillende factoren hebben invloed op blessures. Soms is het duidelijk wat de pijn veroorzaakt, en soms niet. Je zult merken dat het lastig is om zelfstandig te trainen omdat je niet precies weet wat wel én niet kan. Vaak ontzie je het gewricht of de spier, maar dat is juist hetgeen wat je niet moet doen. Tijdens het volgen van personal training ga je doelgericht aan de slag en ga je op zoek naar bewegingen die wel pijnvrij zijn waardoor je de spier kunt trainen.

 

 

Wat is jouw doel?

Wij helpen je graag verder.