Skip to content

Proteïne bites.

Ben ik weer! en ook weer met het ingrediënt pindakaas, want ja, pindakaas krijg ik nou eenmaal nooit genoeg van.

Pindakaas proteïne bites, lekker als tussendoortje of als snelle hap na een stevige work out van 1 van ons.
Super easy, en heel erg lekker.

Onderzoek toont aan dat mensen die veel pindakaas eten, een minder groot risico lopen om bepaalde ziekten te krijgen. 
De kans op darmkanker neemt met 27% af als je veel pinda’s eet.
En de kans op diabetes type 2 vermindert met 21% (bron depindakaaswinkel.nl)

Ingrediënten:

200gr pindakaas naar keuze 
50gr whey isolate chocolade
50gr Paleo trail mix
100gr havermout.

 

Bereiding:

Doe de pindakaas in een steelpan en verwarm tot het een gladde zachte massa is. 
Roer de eiwitpoeder erdoor. Doe het pindakaasmengsel in een grote schaal. Voeg daar de havermout en trail mix toe.

Dek de schaal af, en zet voor minimaal 45 minuten in de koelkast om goed af te koelen. 

Na 45 minuten kan je kleine balletjes maken a 15 gram per balletje.

Ook lekker bij een kopje koffie!  

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp

DE LAATSTE POSTS

Easy lunch

Easy lunch. Lunchen hoeft niet saai te zijn! Net als

taartontbijt

Taartontbijt. Onze sporter Jacyntha kwam met het ultieme kwarktaart ontbijt!

Ontvang de laatste updates

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Bruikbare tips waar jij iets mee kan. 

Gerelateerde posts

Bulk lasagne

Het bulkseizoen komt er weer aan. Bulken, oftewel: spiermassa toevoegen door meer te gaan eten. Deze bulk lasagne is daar een ideale maaltijd voor. Ingrediënten:

Gnocci met zalm

De feestdagen staan voor de deur! Vaak gaan we met ze alle gourmetten, racletten, stoofpotjes of hertenbiefstuk eten.  Maar! Wil je graag iets fris en

Kerstdiner

Eind van de week is het kerst! een periode van liefde, gezelschap en eten! Dit jaar is dat helaas door COVID-19 even anders. Ondanks dat

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?