fbpx Skip to content

Protibowl

Een echte post workout maaltijd!

Na een pittige training is het belangrijk om je eiwitten aan te vullen. Eiwitten zijn belangrijk voor het herstel van je spieren.
Dit recept is snel, makkelijk en gezond!

Wat heb je hier allemaal voor nodig?

25gr pindakaas 
32gr eiwitpoeder (chocolade/vanilie)
Scheutje water (max 10ml)
Bakpoeder
100gr magere kwark
Zaden en dadel mix ah
10gr pecannoten 
Fruit naar keus

Bereiding

Meng de pindakaas en eiwitpoeder met een scheut water tot een glad mengsel. Voeg de bakpoeder toe. 
Doe dit geheel ongeveer 50 seconde a 1 minuut in de magnetron op 750 watt.

Top af met de kwark, zaden en dadelmix en wat vers fruit.

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?

Share:

DE LAATSTE POSTS

Linzensoep

Beste wensen voor 2022! Veel mensen hebben goede voornemens. Een

Erwtensoep

Erwtensoep. Echt Nederlands! Of toch niet? De soep die is

Gerelateerde posts

Zoete aardappel salade.

De zoete aardappel is een plant uit de windefamilie. De zoete aardappel heeft een inuline houdende knol, een verdikking van de wortels. Hij staat op

Sportlegging kopen? 4 Tips

Op zoek naar een leuke sportoutfit? De sportleggings zijn eigenlijk het meest populair onder de dames. Je hebt ze in alle soorten, maten en kleuren.

Buiten billen trainen met hip thrust

Thuis billen trainen

Hoe train je de bilspier thuis? Wij als personal trainers krijgen veel vragen over de juiste manier van trainen, rust en voeding. Zeker nu de

Flatbread pizza eiwitrijk

Flatbread pizza eiwitrijk. We willen allemaal af en toe wel eens een lekkere pizza eten. Maar in pizza zitten vaak nou eenmaal veel koolhydraten, slechte

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?