Skip to content

Protibowl

Een echte post workout maaltijd!

Na een pittige training is het belangrijk om je eiwitten aan te vullen. Eiwitten zijn belangrijk voor het herstel van je spieren.
Dit recept is snel, makkelijk en gezond!

Wat heb je hier allemaal voor nodig?

25gr pindakaas 
32gr eiwitpoeder (chocolade/vanilie)
Scheutje water (max 10ml)
Bakpoeder
100gr magere kwark
Zaden en dadel mix ah
10gr pecannoten 
Fruit naar keus

Bereiding

Meng de pindakaas en eiwitpoeder met een scheut water tot een glad mengsel. Voeg de bakpoeder toe. 
Doe dit geheel ongeveer 50 seconde a 1 minuut in de magnetron op 750 watt.

Top af met de kwark, zaden en dadelmix en wat vers fruit.

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp

DE LAATSTE POSTS

Chocolade koekjes

Deze koekjes zijn gemaakt zonder bloem, maar met kikkererwten, pindakaas,

Quiche

Spinazie zoete aardappel quiche. Vegetarisch, makkelijk en voedzaam! Deze quiche

Surf en Turf

Bij Grand’ Italia heb je nu ‘Saladepasta’… Bij KR8 waren

Ontvang de laatste updates

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Bruikbare tips waar jij iets mee kan. 

Gerelateerde posts

Indian Summer

Deze week krijgen we een Indian Summer! Tijdens deze warme dagen is het lekker om iets fris te eten. Zoals een salade of een goede

Pompoenbrood

Een lekker vezelrijk ontbijt of tussendoortje. Dit pompoenbrood bevat noten, zaden en is vegan! Lijnzaad en chiazaad valt onder de categorie superfoods. Superfoods zouden door

Volkoren koekjes

Volkoren koekjes

Gezonde volkoren koekjes Trek in lekkere  koekjes bij de koffie? Zeker! Deze healthy snack stilt de trek en past perfect binnen een gezond voedingspatroon.  

Ben jij klaar voor de begeleiding die jij verdient?